XIV. évfolyam

2021. 4. szám

Tartalom

Tanulmányok

Jánk István – Lőrincz Marina: Hogyan zajlott a magyar nyelv digitális tanítása a járványhelyzet alatt?

Laczkó Mária: Kommunikációs jellemzők tizenévesek kötött témájú képleírásában

Kaposvári Boglárka – Mrázik István: A beszédhanghibákkal rendelkező diákok értékelése a köznevelésben

Műhely

Gonda Zsuzsa: A tanulói beszédidő növelése az online tanórán

Nagy Balázs: Az újmédia szerepe az olvasóvá nevelésben

Szemle

Varga Emőke – Daróczi Gabriella: Az interaktív könyv az olvasási és szövegértési készség fejlesztésében (Lehmann Miklós)

Bóna Judit (szerk.): (Dis)fluencies in children’s speech (Csárdás László)

Kitekintő

Beregszászi Anikó: Alkalmi mondatok zongorára. A magyar nyelv oktatásának kihívásai kisebbségben (Dudics Lakatos Katalin)

Péntek János – Benő Attila: A magyar nyelv Romániában (Erdélyben) (Dimény Hajnalka)

Mozaik

Hajba Renáta: Tanulástámogató anyanyelvi nevelés. Beszámoló a VII. Vályi András anyanyelv-pedagógiai konferenciáról

Tücsök Dorottya: Természettudományos és anyanyelvi nevelés a természetben? A Fizikatúra című tanulmányi verseny bemutatása

Postaláda

Hidegh Anikó: Egy jó gyakorlat bemutatása: a szövegértés fejlesztésének lehetőségei a felső tagozaton, avagy megértetni, tehát érteni

Gecsei Edit: Nyelvtörténeti séta

Oldaltérkép                     Szerzőink figyelmébe                     © Magyar Nyelvtudományi Társaság, 2008–