Naptár

2023. április 27–29.

AHEA – American Hungarian Educators Association

 

Tovább...

 

Nemzeti Kulturális Alap


Magyar Nyelvtudományi Társaság


Magyar Nyelvtudományi Társaság Magyartanári Tagozat


Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Szakmódszertani Központ


Magyar Tudományos Akadémia Könyvtár és Információs Központ


XIV. évfolyam

2021. 4. szám

Tartalom

Tanulmányok

Jánk István – Lőrincz Marina: Hogyan zajlott a magyar nyelv digitális tanítása a járványhelyzet alatt?

Laczkó Mária: Kommunikációs jellemzők tizenévesek kötött témájú képleírásában

Kaposvári Boglárka – Mrázik István: A beszédhanghibákkal rendelkező diákok értékelése a köznevelésben

Műhely

Gonda Zsuzsa: A tanulói beszédidő növelése az online tanórán

Nagy Balázs: Az újmédia szerepe az olvasóvá nevelésben

Szemle

Varga Emőke – Daróczi Gabriella: Az interaktív könyv az olvasási és szövegértési készség fejlesztésében (Lehmann Miklós)

Bóna Judit (szerk.): (Dis)fluencies in children’s speech (Csárdás László)

Kitekintő

Beregszászi Anikó: Alkalmi mondatok zongorára. A magyar nyelv oktatásának kihívásai kisebbségben (Dudics Lakatos Katalin)

Péntek János – Benő Attila: A magyar nyelv Romániában (Erdélyben) (Dimény Hajnalka)

Mozaik

Hajba Renáta: Tanulástámogató anyanyelvi nevelés. Beszámoló a VII. Vályi András anyanyelv-pedagógiai konferenciáról

Tücsök Dorottya: Természettudományos és anyanyelvi nevelés a természetben? A Fizikatúra című tanulmányi verseny bemutatása

Postaláda

Hidegh Anikó: Egy jó gyakorlat bemutatása: a szövegértés fejlesztésének lehetőségei a felső tagozaton, avagy megértetni, tehát érteni

Gecsei Edit: Nyelvtörténeti séta

Oldaltérkép                     Szerzőink figyelmébe                     © Magyar Nyelvtudományi Társaság, 2008–