Naptár

 

Tovább...

 

Nemzeti Kulturális Alap


Magyar Nyelvtudományi Társaság


Magyar Nyelvtudományi Társaság Magyartanári Tagozat


Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Szakmódszertani Központ


Magyar Tudományos Akadémia Könyvtár és Információs Központ


XI. évfolyam

2018. 4. szám

Tartalom

Tanulmányok

Adamikné Jászó Anna: Az érvelés és a stílus humora Gárdonyi regényeiben II.

Papp Melinda: Az osztenzív stimulusok szerepe a mesék átadásában és megértésében

Gyarmathy Dorottya – Horváth Viktória: A hallható levegővétel és a néma szünetek összefüggése gyermekek spontán beszédében

Műhely

Király Flóra: Egy önértékelő eszköz a tanári kérdezési stratégiák elemzéséhez

Hollóy Zsolt: Módszertani ötletek a szleng tanításához

Szemle

Lendvai Lilla – Horváth László – Dóczi-Vámos Gabriella – Jozifek Zsófia: Benne vagy? A színházi nevelés alkalmazási lehetőségei a bullyinggal kapcsolatos tudatosság növelésére (Koósné Sinkó Judit)

Nagy L. János (szerk.): Harminc év a magyar helyesírásért (Pap Andrea)

Kitekintő

Sterlik Nikolett – Revuczky Eszter – Szabó Gergely: Magyar játék vár Spanyolországban

Bartha Krisztina: Kétnyelvű kisiskolás gyermekek beszédfeldolgozási folyamatai (Sipos Márta)

Mozaik

N. Császi Ildikó: Beszámoló a 20. élőnyelvi konferenciáról

Ludányi Zsófia: Oktatásnyelvészeti kutatások Magyarországon és a határon túl

Postaláda

Szécsényi Krisztina: Dabasi középiskolások nyelvjárási rangsora

Keszte Bálint: A Google Tanterem által nyújtott lehetőségek a nyelvjárástani ismeretek tanításában

Oldaltérkép                     Szerzőink figyelmébe                     © Magyar Nyelvtudományi Társaság, 2008–