Naptár

 

Tovább...

 

Nemzeti Kulturális Alap


Magyar Nyelvtudományi Társaság


Magyar Nyelvtudományi Társaság Magyartanári Tagozat


Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Szakmódszertani Központ


Magyar Tudományos Akadémia Könyvtár és Információs Központ


IV. évfolyam

2011. 2. szám

Tartalom

Tanulmányok

Steklács János: Az olvasásra vonatkozó meggyőződés vizsgálata negyedik osztályos tanulók körében

Bredács Alice: A 14–16 éves, művészeti képzésben részesülő tanulók olvasásértésének vizsgálata

Danczi Annamária: Nyelvjárási háttérrel az iskolában

Műhely

Tancz Tünde: Nyelvi és kommunikációs készségek játékos fejlesztése az alapozó szakaszban

Szántó Gábor: Mit főztél a vegykonyhádban?

Szemle

Bacskó Márta – Balázs Nikolett – Kőrös Kata – Madocsai Kinga – Mohácsi Eszter – Sáfrán Réka: Szövegértés lépésről lépésre (Suhajda Edit)

Knausz Imre főszerk.: A Taní-tani online folyóirat bemutatása (Fényes-Bók Szilvia)

Kitekintő

Labancz Linda: A kínai írástanítás és írástanulás 3000 éve

Zsigmond Anita: A finn oktatás jellemzői 2011-ben

Mozaik

Szabó Éva: I. Trefort-kerti bölcsész tanári konferencia

Veszelszki Ágnes: A digitális kommunikáció szókincse és a netszópályázat

Herbszt Mária: Tanítójelöltek országos anyanyelvi tanítási versenye

Postaláda

Völgyi Péterné dr. Reich Márta: A régi is lehet jó

Gonda Istvánné: A beszédhanghallás fejlesztése az óvodában

Oldaltérkép                     Szerzőink figyelmébe                     © Magyar Nyelvtudományi Társaság, 2008–